FANDOM

Oliver
OliverSezon1.jpeg
Informacje
Pełne imię
Pseudonimy
Płeć Mężczyzna
Data urodzenia 1999 rok
Wiek 17 lat
Stanowisko Superbohater
Mieszka w Filadelfia (wcześniej)
Centium City
Szkoła Liceum Logan (wcześniej)
Praca Oddział specjalny (wcześniej)
Powiązania Elitarna jednostka
Wygląd
Oczy Niebieskie
Włosy Brązowe
Relacje
Małżonek
Rodzice Bridget (matka)
nienazwany ojciec
Dziadkowie nienazwana babcia
Rodzeństwo nienazwane rodzeństwo
Dzieci
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie nienazwany siostrzeniec
Kuzyni
Krewni nienazwany szwagier
Przyjaciele Kaz (najlepszy przyjaciel)
Chase Davenport
Skylar Burza (najlepsza przyjaciółka)
Bree Davenport
Miłość Skylar Burza (zauroczenie)
Bree Davenport (zauroczenie)
Wrogowie Roman
Riker
Rodissiius
Reese
Scarlett
Inni
Produkcja
Aktor Jake Short
Głos Jakub Zdrójkowski
Debiut The Rise of Five
Ostatni odcinek
Oliver to główny bohater serialu Oddział specjalny, a także jego kontynuacji Lab Rats: Elite Force. Jest on fanem komiksów o superbohaterach, który nabył supermoce. Jest członkiem Elitarnej jednostki.

W jego rolę wciela się Jake Short.

WyglądEdytuj

OliverPoster2.jpg
Oliver jest wysokim i szczupłym chłopakiem o niebieskich oczach i brązowych włosach. Często nosi koszulki w linie lub kratę i obcisłe spodnie. Na misjach używa niebieskiego kombinezonu misyjnego.

Cechy charakteruEdytuj

OliverSuit.jpg
Oliver jest inteligentnym chłopakiem, który zawsze najpierw myśli, a potem robi. W przeciwieństwie do Kaza, Oliver jest odpowiedzialny i zawsze stara się unikać kłopotów. Zazwyczaj to on wyciąga Kaza z tarapatów. Czasem Oliver przesadza i za wszelką cene chce wiedzieć co robi Kaz by ten nie wpakował się w tarapaty. Był najmniej lubianym lekarzem Oddziału co mu się nie podobało, więc używając mocy Neo Cortexa stał się taki jak Kaz, przez co wpakował się w tarapaty.

Oliver jest optymistą i zawsze stara się znajść najlepsze rozwiązanie. Czasem nie myśli racjonalnie. Często nie chce słuchać pomysłów Kaza, które często okazuja się być dobre.

HistoriaEdytuj

Oliver wraz ze swoim najlepszym przyjacielem Kazem byli wielkimi fanami komiksów o superbohaterach. Pewnego dnia przypadkiem odkryli tajne skrzydło szpitala zajmujące się leczeniem superbohaterów. Dzięki swojej komiksowej wiedzy szybko dostali tam pracę. Zaprzyjaźnili się z superbohaterką, która straciła moce, Skylar Burzą do której Oliver pała uczuciem. Oliver próbował pomóc Skylar odzyskać moce. Nie był ufny w stosunku do Experiona, najlepszego przyjaciela Skylar. Jak się potem okazało słusznie, bowiem Experion okazał się być pomocnikiem Annihilatora, arcy wroga Skylar. Dzięki Oliverowi szybko Experion został złapany. Oliver wraz z Kazem przywrócili moce Skylar, jednak ta stała się zła, gdyż Annihilator podmienił je. Oliver starał się sprawić by Skylar znów byłaq dobra i w końcu mu się to udało. Kiedy uległ wypadkowi na budowie obok szkoły miał sen o statku kosmicznym z Arcturionem, który rozbił się koło szkoły. Zrobił o tym komiks, jednak sen okazał się być prawdziwy i złoczyńca o nazwie Mr. Terror chciał zgładzić Olivera, który był pod przykrywką, Quimby Fletcher. Oliver nie wiedział, że właśnie jego matka jest Mr. Terror'em, a ona nie wiedziała, że on jest Quimby'm. Kiedy nadszedł dzień ślub Bridget i Horacego, Oliver wraz ze Skylar i Kazem dowiedzieli się, że Bridget to Mr. Terror. Oliver powiedział jej, że on jest Quimby'm. Kiedy wraz z Kazem próbowali powstrzymać ją przed wchłonięciem energii Arcturiona, nabyli supermoce.

TBA

Moce i umiejętnościEdytuj

SupermoceEdytuj

  • Latanie: w finałowym odcinku Oddziału specjalnego, Kaz i Oliver nabyli supermoce. Jedną z nich jest latanie.
  • Super siła: Oliver jest super silny, gdyż potrafił wyrwać z zawiasów bramę i rzucić nią.
  • Kyrokineza: Oliver potrafi manipulować cząstkami lodu tworząc lodowe pociski, które zamrażają ludzi i przedmioty.
  • Hydrokineza: Oliver może manipulować cząstkami wody tworząc wodne pociski lub wodne tornada.

TymczasoweEdytuj

  • Woreczek zarodkowy: Gdy Oliver opiekował się jajami superbohaterów dostał tymczasowo supermoce.
    • Zwiększona siła: Oliver posiadał większą siłę niż zwykle.
    • Zwiększona zręczność: Oliver był w stanie zrobić trudniejsze wyczyny akrobatyczne niż zwykle.

Fałszywe moceEdytuj

  • Mózgowy atak: w crossoverze Lab Rats vs. Mighty Med Kaz i Oliver starali się oszukać Adama, że są uczniami i mają supermoce. Wymyślili mózgowy atak, dzięki któremu można atakowac mózg przeciwnika za pomocą swojego mózgu.

InneEdytuj

  • Wiedza o komiksach: Tak jak Kaz, Oliver bardzo dużo wie o superbohaterach i złoczyńcach, dzięki komiksom. Zna ich mocne i słabe strony.
  • Nieprzeciętna inteligencja: Oliver niewątpliwie jest geniuszem. Posiada niesamowitą wiedzę w różnych dziedzinach. Jest w stanie zrozumieć nauke superbohaterów. Wiedza ta pozwala mu na leczenie superbohaterów i wynajdywanie nowych leków.
  • Taneczne umiejętności: Oliver jest bardzo dobrym tanczerzem i zna wiele ruchów. Nie jest jednak tak dobrym tancerzem jak Skylar, która bez problemu pobiła jego rekord w grze tanecznej.
  • Zręczność: Oliver jest bardzo zręczny co pozwoliło mu się szybko podnieść po walce z przeciwnikiem.

SłabościEdytuj

  • Skylar Burza: Największą słabością Olivera jest Skylar. Kiedy stała się zla, Oliver nie chciał i tak zrobić jej żadnej krzywdy i ciągle wierzył, że zostało w niej dobro.

EkwipunekEdytuj

RelacjeEdytuj

Kaz

Ikona.png Osobny artykuł - Kaziver
Kaziver.png
Kaz to najlepszy przyjaciel Olivera. Oboje uwielbiają komiksy o superbohaterach i razem odkryli Oddział specjalny. W jednym z odcinków Oddziału specjalnego, Oliver chciał być taki jak Kaz. Oliver powiedział, że podoba mu się Skylar tylko Kazowi. Wspólnie walczyli ze złą Skylar i Annihilatorem i oboje chcieli przywrócić Skylar na dobrą stronę. Wspólnie otrzymali supermoce.

Skylar Burza

Ikona.png Osobny artykuł - Skoliver
Skoliver.jpeg
Skylar to ulubiona komiksowa superbohaterka Olivera. Oliver jest w niej bardzo zakochany. Ta jednak traktowała go tylko i wyłącznie jako przyjaciela. Oliver za wszelką cenę chciał przywrócić Skylar moce. Kiedy Skylar była zła, ten chciał ją spowrotem przywrócić na dobrą stronę. Później okazało się, że Skylar jest także zakochana w Oliverze. Kiedy Oliver flirtował z Bree, ta była zazdrosna.

Bree Davenport

Ikona.png Osobny artykuł - Broliver
Skoliver01.PNG

Bree poznała Olivera w crossoverze Lab Rats vs. Mighty Med, gdzie uznała, że Oliver jest słodki i zakochała się w nim. Oliver także zaczął wykazywać nią zainteresowanie. Wiele razy ze sobą flirtowali i Bree wiele razy przytulała się do niego.

Chase Davenport

Ikona.png Osobny artykuł - Choliver
Choliver000.PNG
Chase poznał Olivera w crossoverze Lab Rats vs. Mighty Med, gdzie Chase początkowo myślał, że Oliver to pomocnik Obezwładniacza. Później sobie to wyjaśnili. Kiedy Obezwładniacz zranił Chase'a, Oliver wraz z Kazem zaproponowali, że zabiorą go do Oddziału i wyleczą. Kiedy Horace powiedział, że nie da rady wyleczyć Chase'a, Oliver był przerażony.

CiekawostkiEdytuj

  • Podobają mu się Skylar i Bree.
  • Według Kaza, Bree jest pierwszą dziewczyną, która zainteresowała się Oliverem. Jednak tak naprawdę pierwszą jest Skylar, która także jest zakochana w Oliverze, ale Kaz tego nie wiedział do końca odcinka Lab Rats vs. Mighty Med.
  • Jest bardzo podobny do Chase'a:
    • oboje są bardzo inteligentni.
    • oboje mają problemy z dziewczynami.
    • oboje byli wyśmiewani z powodu ich wzrostu.
    • oboje mają/mieli rodzica złoczyńce.
    • nawet Skylar uświadomiła Bree, że Oliver przypomina Chase'a.
  • Oliver ma bardzo szeroką medyczną wiedze.
  • Tak samo jak Douglas, Ovliver boi się igieł.
  • Przez koszulkę widać mu żebra.
  • Ma bardzo duże kciuki, więc do Kaza i Douglasa wysłał SMSy do Skylar.

GaleriaEdytuj

EliteForceLogo.png
Aby przejść do galerii Olivera, kliknij tutaj.

Postacie
Główni bohaterowie
Bree DavenportChase DavenportKazOliverSkylar Burza
Drugoplanowi bohaterowie
Donald DavenportDouglas DavenportPerry
Jednoodcinkowi
KyleTonyCrossbowClutchBobTasha DavenportNaomi DavenportConnorChristina
Złoczyńcy
RomanRikerPani RamseyRodissiiusScarlettReese

Więcej z Fandomu

Losowa wiki