FANDOM

“Lab Rats vs. Mighty Med”
Sezon 4 (SL)/2 (OS), Odcinek 11 (SL)/18 (OS)
Crossover.jpeg
Information
Premiera

22 lipca 2015

Polska premiera

2 listopada 2015

Kod produkcji

415 (SL)
220 (OS)

Scenariusz

Mark Brazill

Reżyseria

Rich Correll

Chronologia
Lab Rats vs. Mighty Med to specjalny crossover pomiędzy serialami Szczury laboratoryjne i Oddział specjalny otwierający historię do serialu Lab Rats: Elite Force. Jest to jedenasty odcinek czwartego sezonu (ogólnie osiemdziesiąty trzeci) serialu Szczury laboratoryjne, oraz osiemnasty odcinek drugiego sezonu (ogólnie czterdziesty drugi) serialu Oddział specjalny. Jego amerykańska premiera odbyła się 22 lipca 2015 roku, a polska 2 listopada tego samego roku na kanale Disney XD. Pierwsza część jest odcinkiem należącym do serialu Szczury laboratoryjne, a druga do Oddziału specjalnego.

OpisEdytuj

Chase i Donald tworzą rewolucyjny wynalazek o bardzo wysokim wskaźniku energii. Złoczyńca o nazwie Obezwładniacz oszukuje Chase'a, że jest kupcem, w efekcie kradnie wynalazek i chce wyssać całą jego energię i stać się najpotężniejszym człowiekiem na Ziemi. Tymczasem Kaz i Oliver przybywają na wyspę by Kaz mógł otrzymać supermoce. Kiedy Chase zostaje poważnie ranny Kaz i Oliver zabierają Szczury na Oddział by ratować Chase'a. Podczas, gdy Kaz i Leo chcą uratować Chase'a, Oliver wraz ze Skylar, Adamem i Bree chcą unicestwić złoczyńce.

StreszczenieEdytuj

Chase i Donald kończą pracę nad najnowszym wynalazkiem, transponderem energii, który produkuje bardzo dużo energii. Davenport przedstawia wynalazek Adamowi, Bree i Leo. Na wyspę przybywają Kaz i Oliver w nadziei na to, że Kaz otrzyma supermoce. Przebierają się w koszulki uczniów i mimo ich zdziwienia Adam daje się nabrać, że to nowi uczniowie. Hydra tubą na wyspę przybywa nieznajomy mężczyzna, który twierdzi, że jest kupcem nowego wynalazku. Gdy Chase pokazuje mu wynalazek, okazuje się, że mężczyzna jest zły i ma supermoce, którymi powala Chase'a i zabiera wynalazek. Bree odnajduje Chase'a i mówi o tym Adamowi. Chase, Bree i Leo orientują się, że Kaz i Oliver nie są uczniami. Wkrótce na wyspę przybywają Tecton, Szary Granit i Gamma Girl, którzy zaczynają walczyć z Adamem, Bree, Chase'm i Leo. W kwaterze mentorów Donald zastaje Incapacitatora, który żąda by Donald otworzył szkatułkę, w której jest wynalazek. Otworzyć może ją tylko Donald poprzez przeskanowanie gałki ocznej. Donald włącza ekran i wzywa pomoc. Bohaterowie przestają walczyć i się godzą. Biegną pomóc Donaldowi. Obezwładniacz dzięki supermocą skanuje oko Donalda i sam otwiera szkatułkę. Gdy wszyscy idą do kwatery zastają tam Obezwładniacz. Obezwładniacz obezwładnia Tectona, Szarego Granita i Gamma Girl i wysyła ich w dal. Chase chcąc pokonać złoczyńce używa laserowego bow, jednak złoczyńca broni się wynalazkiem, w efekcie czego Chase zostaje ciężko ranny. Złoczyńca ucieka, a Kaz i Oliver wpadają na pomysł by przetransportować Chase'a do Oddziału specjalnego. Kaz, Oliver, Bree, Adam i Leo zabierają tam Chase'a.

Gdy bohaterowie docierają na Oddział specjalny przedstawiają Szczury Horacemu i Skylar. Horace na boku mówi Kazowei, że nie da rady uratować Chase'a, gdyż nie zna się na bionicznych chipach. Skylar staje się zazdrosna, gdy Bree flirtuje z Oliverem. Oliver, Adam, Bree i Skylar idą do siłowni na Oddziale podczas, gdy Leo i Kaz zostają z Chase'm. W siłowni Skylar przedstawia im Crushera, najsilniejszego człowieka we wszechświecie, który dźwiga ciężary. Bree twierdzi, że Adam jest silniejszy. Postanawia pokazać to nowym znajomym. Adam podchodzi do ciężarka i ogląda go chwilę, gdy nagle jedną ręko podnosi go i rzuca ciężarek. Ten spada na Crushera miażdżąc go. Oliver namierza Obezwładniacza, który znajduje się na wieży Eiffla i razem z Bree, Skylar i Adamem teleportują się tam. Na wieży Eiffla nie ma złoczyńcy, ale Adam przez przypadek zrzuca teleporter z wieży w efekcie czego nie mają jak wrócić. Okazuje się, że złoczyńca jest na wieży Eiffla w Las Vegas. Płyną przez ocean rowerem wodnym, który prowadzi Bree dzięki swojej super szybkości. Zastają tam Obezwładniacza, który jest bliski wykorzystania przeciwko światu transpondera energii. W Oddziale Kaz wpada na pomysł, w którym ma oddać trochę mózgu Chase'owi. Zabieg się udaje, ale Chase tymczasowo ma trochę inteligencji Kaza. Na wieźy Incapacitator klonuje się tworząc dwie nowe wersje, które walczą z bohaterami. Gdy jedna kopia jest bliska zabicia Skylar nagle pojawiają się Leo, Chase i Kaz. Leo uderza jednego klona. Kaz każe Chase'owi skoczyć z wierzy, gdyż ma w sobie ogromną energie. Obezwładniacz wysysa z Chase'a energię, która jak się potem okazuje jest wirusem. Świat jest uratowany. Wszyscy wracają na Oddział. Tam Skylar mówi Kazowi, że lubi Olivera. Szczury wracają do domu.

ObsadaEdytuj

Szczury laboratoryjneEdytuj

Oddział specjalnyEdytuj

Gościnnie Edytuj

  • Damion Poitier jako Obezwładniacz

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwszy crossover seriali Oddział specjalny i Szczury laboratoryjne
  • Jest to trzeci crossover serialu Disney XD. Pierwszy to Weasels on Deck (Ja w kapeli/Nie ma to jak statatek), a drugi to Halloween Night at the Museum (Spider Man: Wojownicy sieci/Jessie)
  • Twórcy Oddziału specjalnego napisali na Twitterze, że w tym odcinku pojawi się nowy złoczyńca.
  • Jake Short i Billy Unger grali już razem wcześniej w serialu Nadzdolni
  • Tyrel Jackson Williams i Bradley Steven Perry grali razem w amerykańskim filmie Disney XD z 2014 roku pt. "Pants on Fire". Co ciekawe oboje grali tam główne role.
    • Ponadto spotkali się na planie serialu Powodzenia, Charlie w pilotażowym odcinku tego serialu, jednak nie mieli wspólnej sceny.
  • Chase jest ranny w tym odcinku.
  • Bree zakochuje się w Oliverze.
  • Adam wspomina serie książek "Gdzie jest Wally?"
  • Pod koniec odcinka, gdy Szczury wrócili bez pożegnania Horacego on powiedział: "Wychowali się w piwnicy?", co akurat jest prawdą.
  • Wieże Eiffla w Paryżu i Las Vegas pojawiły się w tym odcinku.
  • Okazuje się, że to Adam jest najsilniejszym człowiekiem we wszechświecie.
  • Marcus został ironicznie wspomniany przez Adama, gdy ten spytał się Incapacitatora czy jest androidem.
  • Szczury odkrywają w tym odcinku, że superbohaterowie istnieją naprawdę.
  • Oliver w tym odcinku nawiązuje do bajki "Tomek i przyjaciele".
  • Dzięki wielkiej oglądalności tego crossovera, twórcy Szczurów laboratoryjnych postanowili stworzyć spin off o nazwie "Lab Rats: Elite Force".
  • Kaz miał na sobie koszulkę Bob'a w Akademii.

GaleriaEdytuj

EliteForceLogo.png
Aby przejść do galerii Lab Rats vs. Mighty Med, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki