FANDOM

Douglas Davenport
Douglas.jpeg
Informacje
Pełne imię Douglas Orville Davenport
Pseudonimy
Płeć Mężczyzna
Data urodzenia 1975 rok
Wiek 41 lata
Stanowisko Człowiek
Współzałożyciel Davenport Industries
Bohater
Naukowiec
Mieszka w Mission Creek, Kalifornia
Szkoła
Praca
Powiązania
Wygląd
Oczy Piwne
Włosy Brązowe
Relacje
Małżonek
Rodzice nienazwana matka
Dziadkowie
Rodzeństwo Donald Davenport (brat)
Dzieci Adam Davenport (bioniczny syn)
Bree Davenport (bioniczna córka)
Chase Davenport (bioniczny syn)
Daniel Davenport (bioniczny syn)
Wnukowie
Wujowsto
Siostrzeńcy
Bbratankowie Leo Dooley (przybrany bioniczny bratanek)
Naomi Davenport (bratanica)
Kuzyni
Krewni Tasha Davenport (bratowa)
Przyjaciele Kaz
Oliver
Skylar Burza
Miłość Giselle Vickers (była dziewczyna)
Wrogowie
Inni
Produkcja
Aktor Jeremy Kent Jackson
Głos
Debiut Need for Speed
Ostatni odcinek The Attack
Douglas Davenport to nawracający bohater serialu Szczury laboratoryjne, orez jego kontynuacji Lab Rats: Elite Force. Douglas jest bratem Donalda, oraz prawdziwym ojcem Adama, Bree i Chase'a. Później się także okazało, że ma jeszcze jednego syna, Daniela.

Jest grany przez Jeremy'ego Kenta Jacksona.

WyglądEdytuj

Douglas to mężczyzna o brązowych oczach i tego samego koloru stojących włosach. Ma na sobie skórzaną kurtkę, a pod nią szarą koszulę. Nosi zazwyczaj czarne buty i ciemne spodnie.

Cechy charakteruEdytuj

Douglas jest bardzo podobny do Donalda - obaj są geniuszami, którzy są bardzo aroganccy i posiadają bardzo duże ego. Jednak w przeciwieństwie do Donalda, Douglas jest bezlitosny i nieczuły, nie miał żadnych problemów z zamianą dzieci w broń. Był całkowicie amoralny, przebiegły i gotów zrobić wszystko, aby osiągnąć swoje cele. Jest naprawdę złym człowiekiem.

Miał napięte stosunki z Marcusem. Wydaje się, że traktował go tylko jako sługę, a nie syna. Marcus sam powiedział, że Douglas zapomniał o jego urodzinach.

Mimo złych cech, Douglas jest nieco dziecinny, podobnie jak Donald, i często zachowuje się w dziecinny sposób.

Później odeszedł od współpracy z Krane'm i przeszedł na dobrą stronę.

Historia Edytuj

Szczury laboratoryjne Edytuj

Na początku Douglas był zły. Chciał się zemścić na Donaldzie za to, że ukradł jego dzieci i chciał je odzyskać. W tym celu udawał, że nie żyje. Później stworzył Marcusa bionicznego androida, który miał mu pomóc w zemście. Jednak nie traktował go jak prawdziwego syna. Wysłał go do szkoły, żeby zaprzyjaźnił się z Adamem, Bree i Chase'em i przez ukrytą kamerę, którą chłopak zamontował, podglądał ich. Pewnego dnia, gdy dzieciaki były w szkole on razem z Marcusem porwał Davenporta, żeby dzieci przybyły ojcu na pomoc. Tam powiedział im, że on jest ich biologicznym ojcem. Oni i tak uważają, że Donald jest ich ojcem. Później, gdy Chase wyruszył na samotną misję on uratował go, ale nie miał czystych intencji. Chciał przeciągnąć chłopaka na swoją stronę, ale dzięki sprytowi Chase'a został zamrożony nowym wynalazkiem Donalda i ukryty w tajnym ośrodku. Stamtąd został uratowany przez jego wspólnika Victora Krane'a, miliardera, któremu Douglas wszczepiał każdą nową technologię. Razem z nim zniszczył laboratorium, porwał rodzeństwo i okradł Donalda, przez co mężczyzna wraz z Tashą i Leo musiał się wyprowadzić z domu. Gdy dzieciaki mu uciekły on włączył bim - bama i kontrolował ich. Chciał pozbyć się brata, ale dzięki jego sprytowi Chase uwolnił się on programu i przez tryb ogólnodowodzący powstrzymał Adama i Bree. Krane był wściekły i stawał się coraz podlejszy co zaczęło uświadamiać Douglasowi, że źle postąpił. Gdy Krane porwał Tashę i Leo ten uciekł od niego. Chciał uratować Adama, Bree i Chase'a przed nim, ale nie udało mu się to gdyby nie Chase Krane zabiłby go. Gdy Krane ucieka Donald wyrzuca Douglasa z domu. Wtedy Douglas zaczął nowe życie "pod chmurką" jak stwierdził Leo. Później przez namowę Leo mężczyzna wraz z Donaldem naprawili chip Bree, który sama zniszczyła. Na początku kłócił się z bratem przy naprawianiu, ale doszli do porozumienia. Dzięki namowom dzieciaków Donald pozwolił mu zamieszkać u niego w domu. Gdy świat dowiedział się o istnieniu bionicznych super-ludzi Douglas wraz z Leo zorientowali się, że misja która została nagrana nie była prawdziwa. Krane wraz z dziewczyną, którą nazywał S-1 zaatakował ich w szkole, w której chcieli się ukryć. Gdy Leo został ranny ten porwał go ze szpitala i uratował jego rękę wszczepiając mu do niej bionikę.  

UmiejętnościEdytuj

  • Inteligencja: podobnie jak Donald, Douglas jest geniuszem w wielu dziedzinach, jest nawet mądrzejszy niż Donald. To on stworzył Adama, Bree i Chase'a.
  • Sztuki walki: tak jak Donald, Douglas jest utalentowanym zawodnikiem w walce wręcz, co pokazał w starciu ze swoim bratem.
  • Strategia: Douglas jest utalentowanym strategiem.
  • Tritton: Douglas może go aktywować, by przejąć kontrolę nad Adamem, Bree i Chase'em.
  • Umiejętności medyczne: jak pokazano w Szczurach laboratoryjnych, Douglas jest bardzo zdolnym medykiem. Uratował od śmierci Otisa, dając mu bionikę, a także uratował rękę Leo, także dając mu bionikę.
  • Umiejętność robienia wynalazków: Douglas umie robić wynalazki.

SłabościEdytuj

  • Destrukcja: Douglas ma tendencje do rozwalania rzeczy, a także miejsc.

EkwipunekEdytuj

  • Cyber-maska: Douglas bardzo często używał cyber-maski. Głownie do tego, by ukryć się przed Krane'm, gdy odeszedł od współpracy z nim.
  • Ekstraktor: Douglas posiada ekstraktor, którym może wyjmować bioniczne chipy.

RelacjeEdytuj

WystępyEdytuj

Sezon 1Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Tak samo jak Oliver, boi się igieł.
  • Jest jednym z dwóch rodziców głównych bohaterów w świecie Szczurów laboratoryjnych i Oddziału specjalnego, którzy byli lub są złoczyńcami. Drugim takim złoczyńcą jest Bridget.
  • W Douglasie zakochała Perry, a on stara się jej unikać z tego powodu.

GaleriaEdytuj

EliteForceLogo.png
Aby przejść do galerii Douglasa Davenporta, kliknij tutaj.

Postacie
Główni bohaterowie
Bree DavenportChase DavenportKazOliverSkylar Burza
Drugoplanowi bohaterowie
Donald DavenportDouglas DavenportPerry
Jednoodcinkowi
KyleTonyCrossbowClutchBobTasha DavenportNaomi DavenportConnorChristina
Złoczyńcy
RomanRikerPani RamseyRodissiiusScarlettReese

Douglas_Taken.png Douglas atakuje Kreina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki